Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
วารสารศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยบูรพา
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 19 No. 3 (2551): วารสารศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยบูรพา
Vol. 19 No. 3 (2551): วารสารศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยบูรพา
Published:
2024-03-20
Articles
เศรษฐกิจพอเพียง
Sufficiency Economy
สุเมธ ตันติเวชกุล
1-6
PDF Fulltext
การเสริมสร้างค่านิยมตามแนวคิดเศรษฐกิจพอเพียงสำหรับนักเรียนระดับประถมศึกษา
Value Building of Sufficiency Economics for Elementary Level Students
สุเมธ งามกนก
7-14
PDF Fulltext
รูปแบบการเรียนภาษาจีนของนิสิต คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยบูรพา
The Learning Styles of Chinese Language Students from the Faculty of Humanities and Social Sciences at Burapha University
กนกพร ศรีญาณลักษณ์
15-26
PDF Fulltext
การพัฒนาดัชนีคุณภาพชีวิตการทำงานของข้าราชการครู ในภาคตะวันออกเฉียงเหนือ ของประเทศไทย
A Development of Quality of Work Life Indicators of Teachers in the Northeastern part of Thailand
พจน์ เจริญสันเทียะ
27-36
PDF Fulltext
การศึกษาความเข้าใจของผู้บริหารและครูปฐมวัยเกี่ยวกับการปฏิบัติที่เหมาะสมกับพัฒนาการทางภาษาแรกเริ่มของเด็กปฐมวัย ในจังหวัดชลบุรี
A Study of Administrators' and Teachers' Understanding of Developmentally Appropriate Practices in Emergent Literacy for Preschool Children in Chonburi
ภิญญดาพัชญ์ เพ็ชรรัตน์
37-52
PDF Fulltext
การพัฒนาหลักสูตรเทคโนโลยีทางการศึกษาระดับปริญญาตรีของคณะศึกษาศาสตร์มหาวิทยาลัยแห่งชาติลาว
The Development of Educational Technology Curriculum for Bachelor Degree Program at the Faculty of Education, National University of Laos
ศรเพชร สีหะราช
53-64
PDF Fulltext
การพัฒนาหลักสูตรเสริมด้านทักษะการคิดอย่างมีวิจารณญาณ สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 ในสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน
The Development of the Enrichment Curriculum on the Critical Thinking Skills for Pratomsuksa 6 Students of Basic Education Schools
อัจฉรา ฉายวิวัฒน์
65-78
PDF Fulltext
Developed By
Open Journal Systems
Information
For Readers
For Authors
For Librarians