Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
วารสารการจัดการธุรกิจ มหาวิทยาลัยบูรพา
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 1 (2022): มกราคม - มิถุนายน 2565
Vol. 11 No. 1 (2022): มกราคม - มิถุนายน 2565
Published:
2022-10-26
Articles
การพัฒนาที่ยั่งยืนของอุตสาหกรรมไมซ์ในพื้นที่ตามแผนยุทธศาสตร์การค้ากลุ่มจังหวัดภาคกลางตอนล่าง 1 ภายใต้กระบวนการจัดการโซ่อุปทานโดยอาศัยข้อมูลมหัต
Sustainable development of the MICE industry in the area according to the Trade Strategic Plan Lower Central Province Group 1 Under the supply chain management process based on Big Data
ชเนตตี พุ่มพฤกษ์, พัฒน์ พิสิษฐเกษม, กฤษดา เชียรวัฒนสุข
1-19
PDF Fulltext
การศึกษาการนำผลการวิจัยด้านการท่องเที่ยวไปใช้ประโยชน์ ในอุตสาหกรรมการท่องเที่ยวผ่านเครือข่ายการท่องเที่ยว เขตพัฒนาการท่องเที่ยวอันดามัน
Study on the Application of Tourism Research Findings in the Tourism Industry Through the Tourism Network in the Andaman Tourism Cluster
วรรษิดา บุญญาณเมธาพร
20-42
PDF Fulltext
ความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของบุคลิกภาพ การจัดการทรัพยากรมนุษย์และความสามารถในการปรับตัวในการทำงานที่ส่งผลต่อความตั้งใจคงอยู่ในงานของพนักงานบริษัทผู้ผลิตและจัดจำหน่ายอุปกรณ์ไฟฟ้าแห่งหนึ่งในเขตกรุงเทพมหานคร
Causal Relationship of Personality, Human Resource Management, and Workplace Adaptive Ability Affecting Intention to Stay of Employees of Electrical Equipment Manufacturer and Distributor in Bangkok
พงศ์พันธ์ ศรีเมือง , จุรีวรรณ จันพลา
43-66
PDF Fulltext
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันกับแบรนด์ของผู้บริโภคและความภักดีต่อ แบรนด์ในชุมชนแบรนด์เสมือนจริงบนโซเชียลมีเดียของผู้บริโภคที่ใช้รถกระบะ ในเขตกรุงเทพมหานคร และปริมณฑล
Factors affecting on consumer brand engagement and brand loyalty in virtual brand communities on social media of consumers using pickup trucks in Bangkok and its vicinity
เดชา พละเลิศ, ธาตรี จันทรโคลิกา, กอบกูล จันทรโคลิกา, พาสน์ ทีฆทรัพย์, ศุภวัฒน์ สุขะปรเมษฐ, เกษรา กาญจนภูมิ
67-87
PDF Fulltext
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดของน้ำดื่มผสมวิตามินที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการดื่มของวัยรุ่นในเขตเทศบาลนครหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
The Marketing Mix Factors of Vitamin Water Affecting the Drinking Behavior Among Teenagers in Hatyai Municipality, Songkhla Province
ลภัสวัฒน์ ศุภผลกุลนันทร์
88-108
PDF Fulltext
Exploring the Service Quality Factors of Spa Business in Pattaya, Thailand
Chitlada Pinthong, Arinya Pongwat
109-131
PDF Fulltext
Investigating factors influencing the intention of social media adoption by a perspective of SMEs during COVID-19 pandemic
Darlin Apasrawirote , Kritcha Yawised
132-154
PDF Fulltext
The Development of a Training Process Model For Four-Star Hotels in Pattaya City
Paratchanun Charoenarpornwattana
155-177
PDF Fulltext
Developed By
Open Journal Systems
Information
For Readers
For Authors
For Librarians