Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HRD JOURNAL
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 1 (2022): June 2022
Vol. 13 No. 1 (2022): June 2022
Published:
2022-10-21
Articles
โมเดลเชิงสาเหตุที่ส่งผลต่อการสำเร็จการศึกษาของนิสิตระดับปริญญาเอก สาขาวิชาการบริหารการศึกษา คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยบูรพา
Causal Model Affecting the Graduation of Doctoral Educational Administration Graduates Faculty of Education Burapha University
ปุณณิฐฐา มาเชค
8-28
PDF Fulltext
การศึกษาผลการจัดการศึกษาแบบเรียนร่วม สำหรับนักเรียนที่ต้องการความช่วยเหลือพิเศษ ระดับชั้นประถมศึกษา โรงเรียน “พิบูลบำเพ็ญ” มหาวิทยาลัยบูรพา
A Study of Learning Management on Inclusive Education Program for Students with Special Needs of Elementary Level in Piboonbumpen Demonstration School, Burapha University
สุเมธ งามกนก , วิโรฒน์ ชมภู
29-52
PDF Fulltext
การพัฒนาบทเรียนออนไลน์ปฏิสัมพันธ์ เรื่อง การคิดเชิงระบบกับการวิเคราะห์ปัญหา สำหรับนิสิตระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยบูรพา
The Development of Interactive Online Lessons on System Thinking and Problem Analysis for Burapha University Undergraduate Students
วีระพันธ์ พานิชย์
53-74
PDF Fulltext
การพัฒนารูปแบบการพัฒนาครูโดยใช้แนวคิดชุมชนการเรียนรู้ทางวิชาชีพเพื่อการอ่านออกเขียนได้ของนักเรียนโรงเรียนเทศบาลอินทปัญญา วัดใหญ่อินทาราม
A Development of the Teachers’ Development Model Using the Concept of a Professional Learning Community for Literacy among Students of Inthapanya Municipality School Wat Yai Intharam
นฤมล คล้ายริน
75-93
PDF Fulltext
การพัฒนารูปแบบการฝึกอบรมออนไลน์ร่วมกับการใช้สถานการณ์จริงเพื่อส่งเสริมการทำงานเป็นทีม สำหรับนิสิตปริญญาตรี สาขาเทคโนโลยีการศึกษา
The Development of Online Training with Real Situations to Encourage Team Working for Undergraduate Students in Educational Technology Major
ฐิติชัย รักบำรุง
94-114
PDF Fulltext
การประเมินหลักสูตรศิลปศาสตรมหาบัณฑิต สาขาวิชาการพัฒนาทรัพยากรมนุษย์ (หลักสูตรปรับปรุง พ.ศ. 2561) คณะศึกษาศาสตร์ มหาวิทยาลัยบูรพา
An Evaluation of the Master of Arts Program in Human Resource Development (Revised A.D. 2018), Faculty of Education, Burapha University
เขมญา คินิมาน, ปรัชนันท์ เจริญอาภรณ์วัฒนา, วทัญญู สุวรรณเศรษฐ
115-132
PDF Fulltext
Classroom Research: Challenging Experiences of Teachers Teaching Foreign Language in One Private School in Rayong Province, Thailand
Yang Qian, Watunyoo Suwannaset , Rapin Chuchuen
133-158
PDF Fulltext
Developed By
Open Journal Systems
Information
For Readers
For Authors
For Librarians