Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
วารสารวิทยาลัยพาณิชยศาสตร์บูรพาปริทัศน์
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 1 (2550): วารสารวิทยาลัยพาณิชยศาสตร์บูรพาปริทัศน์
Vol. 3 No. 1 (2550): วารสารวิทยาลัยพาณิชยศาสตร์บูรพาปริทัศน์
Published:
2024-02-15
Articles
พันธมิตรความร่วมมือภาครัฐและภาคเอกชน (Public Private Partnership) เพื่อการพัฒนาระบบการบริหารจัดการของประเทศ : กรณีศึกษาการพัฒนาระบบ e-Government ของประเทศไทย
Public Private Partnership for the strategic implementation of information system for national administration: Case study of e-Government development of Thailand
ธนาวิชญ์ จินดาประดิษฐ์
1-19
PDF Fulltext
การศึกษาอิทธิพลการตลาดภายในที่มุ่งเน้นพนักงานเป็นศูนย์กลางต่อประสิทธิภาพการปฏิบัติงานของพนักงาน
The influence of internal market orientation on employee performance
วุฒิชัย สิทธิมาลากร
20-33
PDF Fulltext
การใช้แบบจำลองส่วนประสมทางการตลาดเพื่อศึกษาการตัดสินใจเลือกเข้าศึกษาต่อในระดับปริญญาตรีของนักศึกษาในสถาบันอุดมศึกษาเอกชน
A use of marketing mix model in a study of students' decision to study for undergraduate degree at Thai private institute
วิชิต อู่อ้น
34-43
PDF Fulltext
ธุรกิจบริการโลจิสติกส์ภายใต้การดำเนินงานของรัฐ กรณี ร.ส.พ.
Lessons Learned from a Government owned Logistics Company: The Express Transport Organization (ETO)
สถาพร โอภาสานนท์
44-60
PDF Fulltext
ความพึงพอใจคุณภาพการบริการของธุรกิจสถานที่พักแรมในเมืองพัทยาที่มีผลต่อความจงรักภักดีของนักท่องเที่ยวชาวไทยและชาวต่างชาติ
Service Quality Satisfaction of Accommodations in Pattaya Affecting Thai and Foreign Tourists' Loyalty
ภูษิต วงศ์หล่อสายชล, วัชรียา โกมลสุต
61-81
PDF Fulltext
การใช้เทคโนโลยีขั้นสูงในกระบวนการผลิตและการจัดการองค์กร
Advanced Manufacturing Technology (AMT) Transfer and Organizational Management
สุดา สุวรรณาภิรมย์, ศรัณยา เลิศพุทธรักษ์
82-91
PDF Fulltext
อิทธิพลของคุณลักษณะและภาพลักษณ์ตราผลิตภัณฑ์ที่มีผลต่อมูลค่าทุนตราผลิตภัณฑ์ของวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม
Influencing of Brand Attributes and Brand Image on Brand Equity for SME
อนุชิต ศิริกิจ
92-108
PDF Fulltext
Developed By
Open Journal Systems
Information
For Readers
For Authors
For Librarians